Wednesday, May 22, 2013

Himpunan Kesyukuran Pakatan Rakyat



Pakatan Rakyat akan teruskan bantahan terhadap PRU13 yang tidak bersih dan adil. Pada masa yang sama, kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pengundi-pengundi kerana telah memberikan sokongan yang cukup hebat kepada Pakatan Rakyat di Wilayah Persekutuan dan Selangor.

Di Selangor dan Wilayah Persekutuan, Pakatan Rakyat bukan sahaja berjaya mempertahankan kuasa di negeri Selangor, kami telah meningkatkan jumlah kerusi dan juga majoriti yang diperolehi oleh calon-calon kami.

DAP Wilayah Persekutuan dan Selangor akan menganjurkan satu Himpunan Kesyukuran Pakatan Rakyat dengan butir-butir seperti berikut:
Tarikh: 23hb Mei 2013 (Khamis)
Masa: 7 malam
Tempat: Padang Timur, Petaling Jaya (hadapan Amcorp Mall)
Penceramah termasuklah Lim Kit Siang, Nurul Izzah Anwar, Khalid Samad, Zaid Ibrahim, Tamrin Ghafar, Teresa Kok, Teng Chang Khim, Tony Pua dan lain-lain.

Kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Pihak Polis Diraja Malaysia kerana telah memberikan kerjasama untuk menjalankan Himpunan Kesyukuran Pakatan Rakyat pada 23hb Mei (Khamis) 7 malam di Padang Timur secara lancar.

Pihak polis akan membantu mengawal trafik dan telah mencadangkan supaya para hadirin menggunakan tempat letak kereta yang sedia ada yang ditunjukkan dalam peta di bawah.


Untuk mengurangkan kesesakan jalanraya lagi, kami menggalakkan para hadirin menggunakan sistem LRT Taman Jaya.

2 comments:

Unknown said...

hi tony,
i would like to know if today's scheduled assembly at Padang Timur is legal? I understand that letter has been submitted to notify the authorities of such an assembly , however no permit has been granted? Is this true? And if we do proceed with the assembly, does that mean we are in breach of law? Any existing law now that states an assembly of this nature is allowed ie Peaceful Assembly Act?

appreciate your POV.

Anonymous said...

bodoh punya tony puaka. takdak otak. makan taik byk lah lu ni.